پلاس و پی اس ان هکی برای ps4

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

اکانت ترکیبی PS4 و اطلاعات کامل درباره خرید اکانت هکی بازی

نسول PS4 نسبت به دیگری کنسول های بازی قیمت مناسبی دارد؛ تقریبا هیچ گیمری با خرید یک کنسول پلی استیشن ۴ مشکلی ندارد ولی مشکل اصلی سر قیمت بازی های این کنسول است که معمولا بالای ۱۰۰ هزارتومان می باشد. همین بحث است که گیمر ها را کمی برای خرید این کنسول با مشکل مواجه می کند. البته که روش های بسیاری برای ارزان بازی کردن با PS4 وجود دارد. مثلا با خرید اشتراکی یک بازی می توان هزینه بازی کردن را به حداقل رساند ولی یک روش بسیار جا افتاده در بین گیمر ها وجود دارد و آن خرید اکانت ترکیبی PS4 که البته با عنوان اکانت هکی هم شناخته می شود است. اما این که منظور از اکانت ترکیبی چیست و چگونه می توان خریداری کرد بطور مفصل در ادامه خواهیم پرداخت.

اکانت ترکیبی یا هکی PS4 چیست؟

اکانت های ترکیبی همان اکانت های PSN هستند که متعلق به یک کاربر بوده و معمولا این اکانت ها دارای اشتراک پی استیشن پلاس نیز هستند. بنابراین اکانت ترکیبی یا هکی نوع خاصی از اکانت PSN نیست و یک اکانتی است که یک کاربر مثل خود شما آن را ایجاد، بازی هایی را خریداری کرده و حالا ممکن است توسط شما خریداری شود آن هم با قیمت بسیار ناچیز اما این که این اکانت ها چگونه تهیه می شوند را در ادامه توضیح خواهیم داد.

اکانت ترکیبی چگونه تهیه می شود؟

وبسایت های ی که معمولا خود هم فروشنده اکانت های ترکیبی یا هکی هستند توضیح خود را درباره نحوه تهیه این اکانت ها به این صورت بیان می کنند:

یک کاربر، بازیهای زیادی را در اکانت خود قرار داده است و همچنین اکانت خود را عضو اشتراک PlayStation Plus نیز قرار داده است. حالا یک شخص با ترفند ها و برنامه های مربوطه، رمز اکانت را به دست می آورد.

قطعا اکانتی که “با ترفند ها و برنامه های مربوطه” به دست شما گیمر محترم می افتد اکانت قانونی نخواهد بود و نمونه بارزی از اکانت دزدی و می توان گفت اکانت هکی اسم نزدیک تر و بهتری برای این نوع اکانت های PSN به حساب می آید.

اکانت ترکیبی را به چه قیمت چگونه می توان خرید؟

دلیلی که بسیاری از گیمر ها به سراغ اکانت های ترکیبی می روند قیمت بسیار ارزان آنها در مقایسه با قیمت خرید یک بازی برای کنسول PS4 است. مثلا با ۷۰ هزارتومان می توانید یک اکانت ترکیبی تهیه کنید که روی هر اکانت چندین بازی وجود دارد و علاوه بر احتمالا یک اشتراک پلی استیشن پلاس نیز قابل استفاده است. یکی مشکلات مهمی که این اکانت ها دارند این است که هیچ تضمینی برای مدت استفاده از این اکانت ها وجود ندارد. یعنی ممکن است اکانتی که بابت آن هزینه ای نه چندان کم پرداخت می کنید برای شما کمتر از یک هفته کار کند!

اما شاید از خود بپرسید، چطور هست که یک اکانت PSN هک می شود ولی صاحب اصلی آن هیچ اقدامی نمی کند، موضوع این است که تا قبل از این محدودیت برای گیمر ها وجود داشت که هر ۶ ماه می توانستند اکانت خود را دی اکتیو کنند ولی ظاهرا سونی اخیرا تغییراتی را ایجاد کرده است که به گیمر اجازه می دهد زود تر از این موعد هم اکانت خود را دی اکتیو کند و این به معنای بر چیده شدن بساط اکانت های ترکیبی PS4 است!

از معایب استفاده از اکانت ترکیبی بن شدن است!

امکان اکتیو کردن اکانت به عنوان اکانت اصلی در PS4

اما یکی از بزرگترین معایبی و مشکلاتی که استفاده از اکانت های ترکیبی برای شما ایجاد می کند این است که اگر در زمان بازی کردن به اینترنت متصل باشید، ممکن است بازی ها، اکانت و حتی کنسول شما توسط سونی بن شود. به این معنا که اگر بازی ها بن شوند، علامت قفل کنار بازی های شما ظاهر می شود به این معنا که دیگر به آن بازی ها تحت هیچ شرایطی مگر خرید قانونی دسترسی نخواهید داشت. اگر اکانت شما بن شود دیگر آن اکانت توسط هیچ گیمری قابل استفاده نیست و اگر هم کنسول شما بن بشود دیگر نمی توانید از قابلیت های آنلاین آن کنسول استفاده کنید و این بدترین اتفاقی است که می تواند در استفاده از اکانت ترکیبی برای کنسول شما بی افتد. در صورتی که کنسول شما بن بشود دیگر نمی توانید از شبکه PSN استفاده کنید. می بایست آپدیت کنسول خود را از طریق USB انجام بدهید و دیگر خبری از آپدیت بازی نخواهد بود. بازی آنلاین با دوستان را نیز باید به فراموشی بسپارید!

اکانت قانونی و خرید دیجیتالی بازی PS4

اما بهترین روش برای بازی کردن چیست؟ اکانت قانونی چه اکانتی است؟ این سوال بسیاری از کاربران گیفت گیفت بوده است. منظور از اکانت قانونی همان اکانت PSN است که بابت هر قابلیت آن هزینه کرده باشید! یعنی تمامی بازی های اکانت را خودتان خریداری کرده باشید و در صورت تمایل اکانت خود را با پرداخت هزینه آن به اکانت پلاس تبدیل کنید. در این صورت یک اکانت قانونی تمام عیار دارید که هیچ گونه مشکلی برای کنسول شما ایجاد نخواهد کرد و با خیال آسوده می توانید بازی کنید. اما بهترین روش برای خرید بازی، خرید از شبکه PSN با استفاده از اعتبار داخل حساب است که این اعتبار می تواند با خرید کارت PSN از گیفت گیفت به حساب شما اضافه شود.

در نهایت همیشه دیدگاه شما کاربران گرامی بوده است که یک منبع جامع و کامل ساخته است. در همین زمینه خواهشمندیم سوالات و یا تجربیات خود را از پایان همیشه نوشته و از بخش دیدگاه ها برای ما بفرستید تا به آنها پاسخ دهیم.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 995
بازدید : 995

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









ایا از فعالیت سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید درصورت خرابی لینک ها به جیمیل یا اکانت ادمین یا تلگرام مدیر گزارش دهید باتشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به gamer web مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر